03 januar 2009

Reiseklar?

Nope, sitter å venter mens vaskemaskina og tørketromla jobber for fullt. Greit å ha noe å pakke. Så nå har jeg lest litt histologi og forsøkt å få litt orden på heimen. Vel, sistnevnte er ikke helt i orden enda, jeg fungerer bedre med panikk støvsuging og jif spraying 30 min før ferga går, får liksom ikke opp tempoet så mye før.

I stedet sitter jeg nå med føttene i været og surfer på e-bay etter nye gardiner til kjøkkenet. (Ble så inspirert etter at jeg så at Tone hadde kjøpt seg nye fine gardiner) Men jeg finner ingen liftgardiner... Noen som kan fortelle meg hvor på e-bay jeg evt kan finne det? Er overbevist om at det må ligge der en eller annen plass.

2 kommentarer:

Anonym sa...

heia!! ja, det du skrev i bloggen min synes jeg var en god ide. så du skal hjem allerede senere denne mnd du da:) kunne jo tatt en tur sammen med eirin:) hun er jo blitt så skiete nå...hehe...du får ha god tur til Odense i morgen! c u soon! :) oddny

Marie sa...

Det snør jo MASSE ut nå da!
Kanskje det blir skitur på deg i løpet av ettermiddagen. Skal til å reise snart jeg selvfølgelig. :-/