23 januar 2009

Friiiiii!

Eksamen gikk greit håper jeg, hvertfall. Helt ok følelse! Måtte ringe mamma med en gang selvsagt, da hun har fått for seg at hun skal ha, til dels ekstreme, ekamensnerver på min vegne. Hun kunne fortelle at hun spanderer på meg hotell i natt på Kastrup så da slipper jeg å reise kl 3 i natt. Fantastisk, tusen takk mamma!

Betingelsen var at det ikke var Københavns dyreste hotell. Vel, nå ligger jo Hilton hotel bokstavlig talt på flyplassen, så det hadde vært praktisk, men det koster jo vanligvis litt over gjennomsnittet også. Men da jeg kom hjem nå, å skulle bestille var det fantastisk mye billigere enn hva det pleier å være. "January Sale" eller finanskrise om du vil. Jeg er glad for det akkurat nå, så skal bare nedi byen, hente noen pakker på posten og kanskje kjøpe meg et par nye sko. Pakke litt og så stikker jeg, vasking er overdrevent og kjenner jeg hybelkaninene rett går de ingen vei før jeg kommer tilbake alikevel!

4 kommentarer:

Tove Kristin sa...

Hm.. Snill mamma du har å du ja.. Hils å sei det fra mæ..
Kos dæ på Kastrup ikv da.. Og nyt fridagene du har foran deg hjemme på Smøla i herlig vær...
God helg.

Linn Renate sa...

God tur hjem, kjære (bortskjemte?) venn!

Anonym sa...

Så bra magefølelsen er god da! God tur hjem:)

Marie sa...

Det skal jeg nok Tove Kristin! Takk takk, gleder meg til å komme frem!