15 januar 2009

Hmmm...

Formen begynner å bli bedre, heldigvis! Fått lest en del i dag, selv om jeg har holdt meg inne. Vi har aller siste gruppetime i morgen tidlig før eksamen. I kveld har jeg sett tid for hjem på TV2 de kan jo pressentere ganske så spesielle løsninger, men i kveld syns jeg det ble flott rett og slett.

De hadde brukt en nydelig tapet fra Designers Guild. Så jeg måtte inn på nettsiden deres for å sjekke. Deretter undersøkte jeg om det var noen i Norge som solgte de på nett, men det fant jeg ikke. Derimot var det flere butikker i Danmark som forhandler de. Jeg har fallt fullstendig for tapeten som vises i bildet til høyre... Kanskje den kommer på et soverom etterhver?!

8 kommentarer:

Tonebone sa...

Jeg så også på det! Tapeten er kjempefin, men bare på en vegg vil jeg tro. :) God helg (torsdagskveld er så godt som helg)

Anonym sa...

Enig! I kveld ble det kjempebra resultat!! Tapeten var bare helt knall, og det samme var stoffet som hørte til! Lyst å pusse opp jeg nå.. Skal tro hva Roger synes om det...;) Ha en fin kveld:) Klem

Marie sa...

Ja, det holder nok med den veggen bak senga! Resten i en dus lys nyanse... Fikk plutselig veldig klare formeninger om hvordan det kunne blitt kjenner jeg.

Marie sa...

Nå skal vel jeg skrive skal tro hva Øyvind synes om det ;-)
Har bare tenkt tanker den siste halve timen på dette. Men dere har jo så flott og fint nytt hus da! Vi har fortsatt Asgeir autografen til Eldbjørg på veggen og en lampe med en bamse(?) på :-)

Linn Renate sa...

Blir d rommet "mitt" som skal dekoreres med blomar på? Blir rett så pent d da=) Inne i en skikkelig oppussingsstim dere nå!

Anonym sa...

Hermer etter din gamle tante nå ser jeg:) Mn syns det er fin !

Anonym sa...

Skulle vært forbudt med oppussings programmer på TV. Sikker på at en halv time med underholdning, skaper mange dagers arbeid og enda flere diskusjoner:-)

Aud Jorunn sa...

Se for deg soverom med den tapeten og på nattbordet står det en gipsengel i rosa toner......
Spørs om vi må lage en til ja...
Lykke til med eksamen :)