06 januar 2009

Jeg liker (en) eldre mann del to.

Jamfør innlegget jeg liker eldre menn hvor jeg gjennomgikk noen flinke musikkere føler jeg for å føye på en ja, politiker, faktisk!

Jonas Gahr Støre skal være til stede i FN når Sikkerhetsrådet diskuterer en ny resolusjon i et forsøk på å få til en våpenhvile i Gaza. Utenriksministeren påpeker et det må legges press på partene for å inngå en våpenhvile. "Det finnes ingen militær løsning på denne konflikten." Jeg kunne ikke vært mer enig. Jeg liker denne handlekraftige mannen!

Jeg skal ikke lage meg en liste over kvinnemennesker jeg missliker, men jeg kan si såpass mye om at "Israels beste venn", som skal tale på støttemarkeringen for Israel, nok hadde ligget godt ann til en topplassering på den lista.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Helt enig med deg, Marie! Vi har en fremragende utenriksminister i Jonas Gahr Støre. Nå får vi håpe at velgerne vet å sette pris på det vi har når det er valg i september. Vi trenger en regjering som bekjemper urett både i Norge og internasjonalt. Det har vi i dag, og den må få fortsette.

Mvh
Bjørn Jarle

Tonebone sa...

Handsome er han å. :)

Anonym sa...

haha.. skjønner ikke at dere "politikere" blir så himmla provosert av en viss dame med krasse utsagn;)