23 januar 2009

Shopping

Da er jeg på toget på vei til Kastrup. Veldig trøtt for å si det slik, men ganske naturlig etter kun tre små timer på øyet i natt. Har forsøkt å holdt meg i aktivitet for å ikke sovne. Var nede i byen og fant meg faktisk et par sko. Lilla faktisk, men ganske søte syns jeg nå. Har ikke bilde av de nå, legger inn senere.

Fant de på en fin butikk i Odense ”Tryllespejlet”, de har litt av hvert, men ikke så mange av hvert eksemplar, så man kan finne noe orginalt og fint der. De har forresten netthandel også.
I tillegg kjøpte meg en genser, også bokka jeg under for eget press ved å kjøpe meg en stelton kanne. Tilbud den også. Rød og fin… Lenge siden jeg har vært på shopping, så syns det var velfortjent i dag. Da er vi straks i Køben her, litt usikker på om jeg må bytte tog eller ikke, så pakker bare sammen. Skriver kanskje litt til i kveld, om jeg og Jon Blund ikke går i union veldig raskt!

6 kommentarer:

Linn Renate sa...

Det var vel bare et tidsspm før Stelton kanna kom i hus;) Så mye kaffe du konsumerer, så er d vel viktig å investere i ei solid kanne=)

Tonebone sa...

Det er så deilig å shoppe når man føler man fortjener det! God helg.

Tonebone sa...

Men du, si meg? De reklamene du har på bloggen din.. Tjener du noe på de eller? :)

Marie sa...

Tjener å tjener, blir vel kanskje noen dollar etterhvert. Har ikke helt satt meg inn i det annonseprogramet enda heller, men så er det jo ikke så mange som er innom her om dagen heller. :-)

Anonym sa...

Den butikken du la link til kunne jeg godt greid å bruke noen lapper i kjenner jeg.. falt pladask!! Veldig fin den bloggen din synes jeg, du legger ut så mye snavvel. Kos deg med kanna di du, den har du fortjent:)

Marie sa...

Takk for det Hege! :-)
Ja, de har veldig masse fint og orginalt. Liker den veldig godt!