07 januar 2009

Soool!

Da er det tid for å komme seg ut på universitetet igjen... Denne uka har vi undervisning ganske sent på dagen, i dag fra 14-18. Har sittet å lest fra i morgenen av, men akkurat nå kjennes det ikke ut som jeg har lært så innmari mye desverre. Forbening, eller ossifikasjonsprosesser om du vil er rimelig tørt stoff... Satser også på at influensadyret som holder på å bosette seg i halsen min forsvinner før de gjør for stor skade, det vil jeg ikke ha!

Vel sola skinner hvertfall og snøen er på vei bort. De siste dagene har det faktisk ligget noen cm snø og slikt skaper tildel STORE problemer i Danmark. Vinterdekk er jo noe fåtallet bruker, noe som lett kan ses på antallet bulkede biler som står i grøftekantene rundt omkring.

Det å sykkle har også vært litt av en utfordring, på saltede, dertil gjenfrossne sykkelstier. Men nå krysser jeg fingrene for at våren snart er her.

VÅR!!! Herlig ord, ha en strålende fin dag!


4 kommentarer:

Margit sa...

I wish! Sommer og vår kunne kommet første nyttårsdag for min del;)

Linn Renate sa...

Jeg venter spent på våren.. Er møkklei av vinter! Selv om dagen i dag har vært tålelig bra, værmessig sett:)

Tonebone sa...

Jeg er fornøyd med vinteren i Lillehammer jeg. -20 grader er liksom ikke så kaldt som +2 og sørvest kuling på Smøla. Og nå skal jeg kjøpe ski og greier. Men må si at jeg er en smule misunnelig på deg. :)

Marie sa...

Fornøyd med sol ja, men kunne godt tenkt meg noen dager med skikkelig vinter også. Så jeg er en smule misunnelig på deg Tone ;-)